26 Eylül 2011 Pazartesi

Abi Kuyruğu Eğri Kalmış

Nbr Lan Tırıvırı.

Şimdi öncelikle gelenek göreneklerimizden bahsedeyim TÜRK milleti olarak.

Sizin oralarda varmıdır bilmiyorum ama bizim buralarda yeni birşey aldıgında ' araba - ev - pc Vs. ' gibi abi kuyruğu egri kalmış derler ne zaman dogrultacan bunun anlamı bi tatlı alda yiyelim bi yemek ısmarlada yiyelim diye sömürge bi laftır. eheh

Bu lafı duydugunuz zaman kaçın orayı terkedin sübliminal mesaj görmüş gibi tırsın a.q :D
Gecenlerde cok degil 3-5 gün önce yeni bi araba aldık a.q her saniye seni siklemeyen gelip halini hatrını sormayan yoldan yürüsen yüzüne bakmayan adam yanaşıp kuyrugu egri kalmıs deyip duruyo eger benim gibi cevresini pek siklemeyen kafasının dikine sert bi adamsanız. kuyrugunuda sokarım sanada diyebilirsiniz.eheh

Bak mantıga bak sen borç dert bir takım şeyler al adam gelip abi hadi kuyrugunu düzeltelim desin ulan maloglu mal hatta maldonado malların efendisi kralı hükümdarı neysen adam zaten borca derde girip araba ev bilgisayar alıyo sen bu adama daha neyin ısmarlatma peşindesin adam zaten batak a.q hehe

Zihniyetini sırınga ucuyla rahatsız ettigim hehe

Neymiş yeni birşey alınınca örnegin ayakkabı öküz mü yok memlekette kafanı kaldır bak etrafa dolu hee lan kot giyen gömlek giyen he onlar onlar öküz insan görünümü war sadece hehehe

Ayakkabıya basılırmısta hayırlı olsun diye arkadasın biri bastı bi gün dedim napıyosun olm simsiyah ayakkabı tualet tabanı ve toz toprak karısımı lalemsü yü anımsatan ama geneli buluta benzeyen bi beyaz kir olustu. sil sil çıkmıyo mına kodugum ulan dingil adam almıs hayırlı olsun güle güle giy diycene niye basıyosun ayakkabının agzına sıctın noldu iyi bok yedin.

Ben bu zihniyeti anlamıyorum

Böyle insanlar var hemde sınırsızca ve saniyeler içinde cogalarak :)

A.q sorsan ona cocugun dogsun onun bile kuyrugunu düzelt diyolar düşün bak lan coccuk lan bu cocuk aslan yavrusumu ne kuyrugu lan ?

Kendi cocugu olur bi bok yok araba alır 3 cün biri bile yok ev alır gene yok sen bisiklet al abi kuyruk ben öyle kuyrugu yılan sekline sokar düzerim arkadaş.

Bu zihniyette olanlarda varsa sıyrılın sacma sapan bi bok naneye benzemeyen cekirdegin içine doldurmuycak bişiy almayıncada küsüyolar konusmuyolar Ki bu cok s*ikimde olmuyo genelde ama harbi lan adam bildigin sana anasına küfretmişin gibi küsüyo hehe

Kuyrugunuz hep düz kalması dileklerimle.

admin gibi bişiy.


Dagılın Lan !!

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bro ben bu siteyi Google'da görünce; "Aha kendi halinde edebi denemeler yazan bizden birisi!" dedim de girdim. Okuduğuma pişman olmadım sonuçta çok doğru tespitler. Ama bu nasıl bir anlatım? (: Neyse, iyi ki bizim buralarda kuyruğu eğrilenler yok.

    YanıtlaSil
  3. Bu arada kemanımın kuyruk kısmının 'fiziksel anlamda' yamuk olmasından ötürü Google'da arama yaparken buralara geldim. İlginç bir durum...

    YanıtlaSil